Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






torsdag den 17. april 2014

Fondant kage med gumpaste roser

      
       Fondant kage med Gumpaste roser i lyserød og hvid
Jeg har anskaffet mig en airbrush
og nu skulle den altså prøves
Så siderne har fået en lilla farve og så et par sommerfugle
 på toppen ved hjælp af en stencils og sidst men ikke mindste
 grønne roseblade har fået en tur.

Nu syntes jeg er ved at have styr på at lave roser, jeg må sige det er takket været http://www.craftsy.com/class/the-ultimate-sugar-rose/177?_ct=sbqii-sqjuweho-huse-ycw&_ctp=1&_egg=sekhiu_wqbbuho_20131031&_ege=177 
underviseren  er Nicholas Lodge super kursus kan varmt anbefales


Ingen kommentarer:

Send en kommentar