Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






tirsdag den 27. maj 2014

Manchester united kage

 Manchester United kage med logo og fodboldstøvler
kagen er med hvide lagkagebunde sammen med et lag mudcake 
imellem lagene er der hindbær mousse og Lakrids mousse
Kagen var til en konfirmation og er lavet i sammenarbejde med min veninde som stod for kagebagningen og mousse, og jeg stod for fremstilling af pynt og alt med fondanten :-)
Manchester United logo har jeg fremstillet ved at printet et logo ud fra nettet og så klippe hver lille del ud og skære den ud i fondant, og så ligge det sammen lag på lag
 bokstaverne var så små at jeg måtte frihånd skære dem ud.
 Så det var et kæmpe stor arbejde, men jeg er godt tilfreds :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar