Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






søndag den 8. december 2013

Fondant cake med lego chima cragger, laval og iris

Fondant kage med lego chima cragger, laval og iris
Kagen er lavet til en af mine drenge som elsker at se og lege lego chima
og han blev super glad for kagen, så det var jo super dejligt
Figurerne er lavet så naturtro som jeg kunne, efter af have tjekket dem
 ud på nettet og i min søns legetøjskassen
Chi holderen er inspireret efter en LEGO chima kasse


Løvetemplet er lavet ud fra det billedet jeg fandt fra nettet af
 World of Chima fra legoland i Florida USA.
Jeg klippede tegningen ud og star fondanten derefter
hovedet skar jeg lidt tykkere med niveau forskel, så den er tykkest mod tænderne
jeg star næsen ud og strimmelen til øjnene og limede det sammen.
tørrede til dagen efter før jeg dustede det lidt med brun for at fremhæve detaljerne  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar