Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






søndag den 7. december 2014

Julekage med julestjerne

 
Candle cake
Julekage med julestjerne
 
Din gode veninde sagde for en uges tid siden, hvornår laver du en kage til mig, og denne slags kage har jeg kikket på for et stykke tid siden, og syntes det kunne være sjov at lave, så min version ser altså sådan ud
 
Jeg har brugt 3 små form med kage oven på hinanden til lyset
Kagerne blev samlet med smørrecreme og smurt op på sidderne. I midten en træ spyd det raver 1,5-2 cm op af kagen til flammen Og så fondant på siden
 og til sidst skar jeg mønstet ud i fondant og lagde oven på som stearin der løber med af lyset.
Lidt gul fondant formet til en flamme på træ spydet. dust med lidt gul,rød og orange pulver farvet for at få flammen til at se mere levende ud
 
 
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar