Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






torsdag den 17. oktober 2013

Kagehus til halloween

 Haunted Halloween gingerbread house
 med fondant spøgelser, koste og halloween græskar hoveder
Jeg syntes den mørketid er så kedelig , så er det lidt mere hyggeligt
 at lave lidt halloween ting, ikke fordi det er en særlig stor tradition
 i Danmark inu, især i nogle kræse, men jeg syntes år efter år
 kommer det mere ting i butikkerne, så traditionen er nok kommet
 for at blive :-) lige som valentinsdag ;-) som også er dødhyggelig
 fra siden
 bagsiden
Jeg har lagt en mini lyskæde( en af dem med batterier i)
  igennem et af vinduerne, på bagsiden,
så det ser lidt mere uhyggelig ud om aften ;-)
 Her er tegningerne jeg designede for at lave huset
måske kan du få glæde af den, hvis du ikke selv vil designe nogle.
måske kan man også laven en skorsten et sted :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar