Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






lørdag den 1. september 2012

Cupcakes


Det hele startede med at min søn, skulle holde fødselsdag for børnehaven. Han ville gerne have temaet Toys Story, så der blev købt sevietter, tallerkner osv i det, men så var der lige kagen, det var en for stor mundfuld. Jeg elsker at bage og har tidligere tegent, både mcqueen og piratskib i glasur på kager.
Jeg fandt ud af man kunne få sukker billeder i forskellige tema, i spec. Købmanden, men desværre ikke i Toys Story, så det bliv til Cars 2 istedet for. Men i butikken fandt jeg så et kursus katalog over forskellige kage dekorationer kursuser, der imellem et cupcake kursus, som jeg melte mig på.
Skønt kursus :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar