Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






søndag den 2. december 2012

wilton kursus 1 decorating basics

Wilton kursus 1, fantastik kursus, lærte meget og det var bestemt ikke let, at smørre en kage op i smørcreme så den bliver lige, det kræver meget øvelse :-) Har meldt mig på wilton kursus 2, i det nye år og glæder mig meget :-)
Her er lidt af det vi lavede :-)
Her skulle vi overføre et billeder og, sprøjte det op med smørrecreme bag efter

Øvelse i forskellig sprøjte teknik

Afslutnings kagen hvor vi skulle prøven nogle af de teknikker vi havde lært.
Min kage design satsede jeg på at jeg lærte at sprøjtee nogle pæne roser, som vi første lærte den sidste gang.
Jeg syntes faktisk de blev ok efter det var første gang :-)
Som border havde jeg lavet nogle blå og lilla drop flowers

Ingen kommentarer:

Send en kommentar