Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






søndag den 1. juni 2014

Brownies

 Brownies
 
140 g. mørk chokolade 70 %
480 g. sukker
320 g. kjæregård eller lign.
4 æg
120 g. mel
2 spsk. cacao
2 stk. vaniliesukker
lidt rasp til bageformen
 
Smelt chokoladen.
Pisk sukker, vanililjesukker og smørret hvidt og tilsæt æggene en af gangen.
Bland mel og cacao, tilsæt det sammen med det smeltet chokolade.
smør en form på ca. 22 gange 32 cm og strø den med rasp
Bages ved 175 grader i præsis 30 min. køles af
kagen vil " falde lidt sammen" det er meningen
Kan servers med is
Denne brownies er super god og kan varmt anbefales jeg har brugt den ved mange lejligheder, den sidste var til min 40 år fødselsdagsfest
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar