Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






søndag den 29. juni 2014

Fondant kage med franske anemoner og sommerfugl

Fondant kage med buket af gum paste franske lilla anemoner med knopper,
 blade, exotisk bær og sommerfugl.
 
på siden af kagen har jeg brugt embossing method, hvor man lavet et aftryk med en plastik kniv og bagefter evt. maler nogle af mellem rummene og tilføjer sukker perler
 
 
I kagen er der er friske jordbær, hindbær og blåbær sammen med appelsin mousse
 og bær symfoni mousse
 
Kagen blev lavet til en forsinket fødselsdags fest for mine kollegaer, som kom forbi til en middag, så desserten var selvfølge kage, hmmmm jeg tror også de ville have været skuffet hvis jeg ikke have lavet en kage:-)

 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar