Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






onsdag den 11. juni 2014

Tvebakke lagkage med jordbær


Tvebakke kage

3 æg
250 g sukker
120 g. Knuste tvebakker

Æg og sukker piskes godt og de knuste tvebakker tilsættes.
Dejen kommes i 2 lagkagebunde forme, foret med bagepapir
og bages ved varmluft 175 grader i ca 15-20 min
køles af og træk papiret forsigtig, af da den knækker nem

Fyld :
1/4 l. Pisket fløde +
Evt. 1/2 bakke friske jordbær, 2 bananer og hakket chokolade
Eller 2 bananer, 4 ringe ananas og vindruer
eller noget helt 3. Play with it :-)

Denne opskrift kommer hjemme fra min mor og det var min farvorit som barn
Måske kunne man bruge den mellem 2 lagkage bunde sammen med frisk frugt og en mousse,
 hmm det skal ihverfald prøves en dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar