Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






søndag den 14. april 2013

How to do fondant baby converse sko

 Baby converse sko
 lavet i en blanding af fondant og sugar paste
 Mønstre jeg har fundet på nette.
 Jeg prøvede også en anden, men denne var bedste :-)
Klip mønstrene ud
Lav noget lim du kan evt. lavet det af lidt plukket gumpaste du blander op i noget vand,
lad det skå lidt til gumpasten et opløst, så har du lim :-)
 Rul Fondanten ud i ca. 3-5 mm tykkelse.
 Skær 2 såler ud en til højre og en til venstre fod,
 det vil sige du bare vender mønstret om til den anden fod :-)
Skær flappen ud i den ønsket farve
 Lim flappen på sålen og støt den med noget film( vitavap) eller lignende, i den ønsket form
 Skær skoen ud i en del, som her
 Lav syninger med en fondant embossing værktøj
og snørrebåndes huller med en tyl evt. tyl 5,
 jeg brugte tyl nr. 3 og den kunne godt have været lidt større.
 Lim sidderne på
 Skær snuden ud og lim den på

 Skær kanten ud og lim den på

 Skær for kanten ud og præg den lidt
Lim den på skoen

Lav snørrebånd evt. ved brug af en sugar gun
Skær en lille cirkel ud og lim den på skoen, sammen med en lille stjerne i blå
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar