Tak fordi du kikkede forbi min blog, du må meget gerne lægge en kommentar :-)
Eller hvis du har et spørgsmål kan du skrive til mig på
Mail adressen bagkagemedsjovogballade@gmail.com






torsdag den 25. april 2013

How to do Japanskekirsebær blomster i gumpaste

How to do Japanskekirsebær blomster i gumpaste
 


 Her er de ting du skal bruge og så lidt vand
 Rund gumpasten tynd ud, jeg bruger bruger lidt palmin til at smørre på mit underlag som er et Non-stick Board, det gør det nemmer at rulle gumpasten tynd ud.
Tryk blomsterne ud med din cutter, hvis du trykker nogle stykker ud af gangen, kan det være en rigtig god ide at lægge den i en pose, så de ikke tørre ud. 
 Dust de silikoneform med lidt mazena så gumpasten ikke hænger i.
Læg din blomst i og tryk top og bund sammen 
Sådan ser blomsten ud.
Lad den tørre lidt evt. i en tom toffifee bakken, imens du laver nogle flere
 Nu skal blomsterne farves.
Du skal bruge en tør pensel.
Du døber penselen i farven og så op i låget et par gange, så der er lidt farve i låget, så fordele du farven lidt bedre på penselen.
Nu farver du midten i blomsten med grøn, jeg brugte Holly green.
Du farve bladene lidt for de bliver mere livagtige.
Jeg farvede de hvide blomster let lyserød på spidserne.
De lyserøde blomster blev farvet en lidt mørker lyserød farve på spidserne
 Det sidste finish er en lille sukker perle i midden, den kan du købe ved en alm. købmand


Ingen kommentarer:

Send en kommentar